Porozmawiajmy

Identyfikacja wizualna – Verti Energy

Identyfikacja wizualna Verti Energy została zaprojektowana przez Jakuba, grafika CyberyBerry, aby oddać innowacyjny charakter marki i podkreślić jej związek z ekologicznymi rozwiązaniami w energetyce. Firma specjalizuje się w produkcji pionowych turbin wiatrowych, a cała koncepcja graficzna nawiązuje do ruchu i precyzji ich konstrukcji.

Logo Verti Energy składa się z sygnetu inspirowanego literą V, który jednocześnie symbolizuje ruch skrzydeł turbin wiatrowych. Modyfikacje w typografii słowa VERTI nadają mu nowoczesnego charakteru, poprawiają czytelność i zwiększają unikalność znaku.

W ramach projektu wykonano:

  • logo,
  • księgę znaku,
  • karty produktowe w wersji polskiej i angielskiej,
  • wizytówki,
  • billboard,
  • flagę.

Kolorystyka identyfikacji opiera się na granacie i limonkowej zieleni, które symbolizują profesjonalizm oraz odnawialne źródła energii. Materiały brandingowe utrzymane w tej spójnej estetyce zapewniają rozpoznawalność marki i podkreślają jej technologiczne podejście do rozwiązań w dziedzinie energii odnawialnej.