prowadzenie social media

Zyskamy nowych odbiorców i zaanażujemy dotychczasowych

Obecność w mediach społecznościowych to jeden z filarów budowania rozpoznawalnej marki. Samodzielne prowadzenie profilu firmy wiąże się z koniecznością planowania publikacji, poszukiwania pomysłów na content oraz regularnej interakcji z fanami.

korzyści

Co zyskujesz 🌟 współpracując z nami?

W kontekście ogromu działań związanych z prowadzeniem działalności, aktualizacja firmowych social media wiąże się często z przykrym obowiązkiem, który docelowo wpływa na jakość komunikacji z potencjalnymi klientami.

Brzmi znajomo? Zobacz, dlaczego warto powierzyć social media profesjonalistom.

Group_2-1
Strategia rozwoju

Otrzymasz szczegółowy raport z analizy Twoich kanałów, grupy docelowej oraz proponowany plan działania w social mediach.

Group_4
Comiesięczne raporty

Na Twoją skrzynkę będzie wpadać informacja, dotycząca wyników, wniosków i planów na kolejny miesiąc.

Group_2
Regularne publikacje

Wykorzystujemy okazje marketingowe. Tworzymy grafiki, teksty, animacje i wszystko czego aktualnie potrzebujesz.

Group_6-1
Szybki czas reakcji

W sytuacjach kryzysowych możesz na nas liczyć. Odpowiadamy za Twój wizerunek i udzielamy wsparcia przez 7 dni w tygodniu.

Group_6
Spójność kreacji

Łączymy publikacje z reklamami oraz stroną internetową, dlatego wszystkie materiały są ze sobą komplementarne.

Group_4-1
Optymalizacja budżetu

Wyciskamy maksimum korzyści z promowanych treści, abyś realizował firmowe cele jeszcze skuteczniej.

Zamów bezpłatną wycenę

Odpowiemy w ciągu 24h

Social media plan

Na początek - poznajmy się bliżej

Przeprowadzenie audytu to pierwsza misja w socialmediowej grze. Bliższe poznanie procesów sprzedażowych, grupy docelowej oraz celów biznesowych pomoże w stworzeniu briefu do social media planu. Nie bez znaczenia są także dotychczasowe działania na firmowych profilach.

Opowiedz o sobie więcej, a wspólnie wypracujemy drogę do sukcesu Twojej marki w social mediach.

Social media plan

Budowanie relacji to klucz do pozyskania aktywnej społeczności

Skoro Ty wierzysz w swój biznes, to my jeszcze bardziej. Czas powiększyć to grono o użytkowników Facebooka, Instagrama, Linkedina lub Tik toka. Ponad 66,3% populacji w Polsce to użytkownicy social media*. Aktywność w mediach społecznościowych to nie tylko publikowanie postów, ale przede wszystkim budowanie relacji, opartej na zaufaniu, komunikacji i dostarczaniu wartości. To wszystko przekłada się na wizerunek marki, rozpoznawalność i zwiększenie sprzedaży.

Powierzając nam prowadzenie profili social media, dajesz nam cytryny. Zobaczysz, jak z upływem czasu zamienią się w pyszną lemoniadę.

*źródło: datareportal.com/reports/digital-2023-poland

Social media plan

Na początek - poznajmy się bliżej

Przeprowadzenie audytu to pierwsza misja w socialmediowej grze. Bliższe poznanie procesów sprzedażowych, grupy docelowej oraz celów biznesowych pomoże w stworzeniu briefu do social media planu. Nie bez znaczenia są także dotychczasowe działania na firmowych profilach.

Opowiedz o sobie więcej, a wspólnie wypracujemy drogę do sukcesu Twojej marki w social mediach.

Obsługa Social Media - cennik

Ile kosztuje prowadzenie social media?

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych jest usługą abonamentową. Cena prowadzenia fanpage składa się z wielu czynników, takich jak ilość kanałów, rodzaj i częstotliwość publikacji czy interakcja ze społecznością. Na działania reklamowe jest dedykowany osobny budżet, ustalony wspólnie z Tobą. Poniżej znajdziesz przykładowe pakiety z cenami brutto.

Beginner

Sugerowany dodatkowy budżet reklamowy: 300-450 zł

od 639 zł

Medium

Sugerowany dodatkowy budżet reklamowy: 600-900 zł

od 1136 zł

Expert

Sugerowany dodatkowy budżet reklamowy: 900-1800zł

od 1633 zł

Szybka wycena w 24h

Wypełnij formularz, a my odeślemy ofertę zwrotną.

Maja Boguszewicz
Główna rozgrywająca

691 699 697

kontakt@pixoma.pl

Prowadzenie fanpage FAQ

Najczęściej zadawane pytania🤔

Tak. Umowa jest formą zabezpieczenia dla obu stron. Dla Ciebie stanowi gwarancję dostarczenia publikacji według wyznaczonego harmonogramu, a dla nas zapewnienie o dostarczeniu niezbędnych dostępów i materiałów do stworzenia kreacji.

Tak, prowadzimy kampanie na każdym z kanałów społecznościowych, które obsługujemy. Zaliczamy do nich Facebook Ads, Instagram Ads oraz LinkedIn Ads.

Standardowo okres wypowiedzenia trwa 14 dni. W szczególnych sytuacjach możemy rozwiązać umowę za porozumieniem stron ze skutkiem natychmiastowym.

Standardowo tak, natomiast możemy podzielić ilość postów proporcjonalnie na więcej niż jeden kanał. Możesz także dodać do abonamentu repostowanie treści, czyli publikację tego samego contentu na inne kanały social media.

Social media plan zawiera skompresowane informacje, dotyczące grupy odbiorców, proponowanych celów marketingowych krótko- i długodystansowych, procesów sprzedaży Twoich produktów/usług oraz sposoby realizacji poszczególnych etapów.