Obecność w mediach społecznościowych to jeden z filarów budowania rozpoznawalnej marki. Samodzielne prowadzenie profilu firmy wiąże się z koniecznością planowania publikacji, poszukiwania pomysłów na content oraz regularnej interakcji z fanami.
W kontekście ogromu działań związanych z prowadzeniem działalności, aktualizacja firmowych social media wiąże się często z przykrym obowiązkiem, który docelowo wpływa na jakość komunikacji z potencjalnymi klientami.
Brzmi znajomo? Zobacz, dlaczego warto powierzyć social media profesjonalistom.
Otrzymasz szczegółowy raport z analizy Twoich kanałów, grupy docelowej oraz proponowany plan działania w social mediach.
Na Twoją skrzynkę będzie wpadać informacja, dotycząca wyników, wniosków i planów na kolejny miesiąc.
Wykorzystujemy okazje marketingowe. Tworzymy grafiki, teksty, animacje i wszystko czego aktualnie potrzebujesz.
W sytuacjach kryzysowych możesz na nas liczyć. Odpowiadamy za Twój wizerunek i udzielamy wsparcia przez 7 dni w tygodniu.
Łączymy publikacje z reklamami oraz stroną internetową, dlatego wszystkie materiały są ze sobą komplementarne.
Wyciskamy maksimum korzyści z promowanych treści, abyś realizował firmowe cele jeszcze skuteczniej.
Przeprowadzenie audytu to pierwsza misja w socialmediowej grze. Bliższe poznanie procesów sprzedażowych, grupy docelowej oraz celów biznesowych pomoże w stworzeniu briefu do social media planu. Nie bez znaczenia są także dotychczasowe działania na firmowych profilach.
Opowiedz o sobie więcej, a wspólnie wypracujemy drogę do sukcesu Twojej marki w social mediach.
Skoro Ty wierzysz w swój biznes, to my jeszcze bardziej. Czas powiększyć to grono o użytkowników Facebooka, Instagrama, Linkedina lub Tik toka. Ponad 66,3% populacji w Polsce to użytkownicy social media*. Aktywność w mediach społecznościowych to nie tylko publikowanie postów, ale przede wszystkim budowanie relacji, opartej na zaufaniu, komunikacji i dostarczaniu wartości. To wszystko przekłada się na wizerunek marki, rozpoznawalność i zwiększenie sprzedaży.
Powierzając nam prowadzenie profili social media, dajesz nam cytryny. Zobaczysz, jak z upływem czasu zamienią się w pyszną lemoniadę.
*źródło: datareportal.com/reports/digital-2023-poland
Przeprowadzenie audytu to pierwsza misja w socialmediowej grze. Bliższe poznanie procesów sprzedażowych, grupy docelowej oraz celów biznesowych pomoże w stworzeniu briefu do social media planu. Nie bez znaczenia są także dotychczasowe działania na firmowych profilach.
Opowiedz o sobie więcej, a wspólnie wypracujemy drogę do sukcesu Twojej marki w social mediach.
Przygotowaliśmy dla Ciebie cztery pakiety obsługi social media. Wybierz pakiet odpowiedni do swoich potrzeb i celów, a my zajmiemy się resztą!
Umowa jest formą zabezpieczenia dla obu stron. Dla Ciebie stanowi gwarancję dostarczenia publikacji według wyznaczonego harmonogramu, a dla nas zapewnienie o dostarczeniu niezbędnych dostępów i materiałów do stworzenia kreacji.
Współpraca w zakresie social media jest usługą długoterminową. Jeżeli rezultaty będą dla Ciebie niezadowalające – rozwiążemy ją zgodnie z warunkami rezygnacji.
Standardowo okres wypowiedzenia trwa 14 dni. W szczególnych sytuacjach możemy rozwiązać umowę za porozumieniem stron ze skutkiem natychmiastowym.
Standardowo tak, natomiast możemy podzielić ilość postów proporcjonalnie na więcej niż jeden kanał.
Możesz także dodać do abonamentu repostowanie treści, czyli publikację tego samego contentu na inne kanały social media.